Kundservicemedarbetare

Älskar du cyklar och kundkontakt?

Som en del av vårt team är du ansiktet utåt och representerar Cykelkrafts produkter och varumärke. Som kundservicemedarbetare ansvarar du för att besvara inkommande samtal, mejl och chatt. Du hjälper även kunder att besvara deras frågor via sociala medier.

Vem är du?

Som person är du ansvarsfull, lösningsorienterad och social. Du ska ha sinne för ordning, vara lättlärd och noggrann. Arbetet kräver även att du har vana av att arbeta i grupp och inte vara rädd för att ta egna initiativ. För att trivas i vårt team krävs det att man tycker att det är roligt att ta sig an nya arbetsuppgifter och kollegor.

Följande egenskaper och erfarenheter letar vi hos dig:

  • Gillar att jobba i team och har minst 1 års erfarenhet av servicerelaterat yrke
  • Ett stort intresse för cykel
  • Ansvarstagande, positiv och social
  • Trivs med högt tempo
  • Du uttrycker dig väl i både tal och skrift, på såväl svenska som engelska
  • Gymnasiekompetens
  • Datakunskap och arbetat med telefonen som redskap

Egenskaper / erfarenheter (meriterande)

  • Erfarenhet av arbete med cyklar
  • Goda eller bra kunskap i finska

Anställningsform och lokalisering: Vi söker dig som vill arbeta både heltid och deltid. Arbetet utförs på vårt kontor beläget på Rosenlund i Jönköping.

Intresserad? Låter detta för roligt att vara sant? Bifoga CV + personligt brev där du berättar lite om dig själv och varför just du är perfekt för rollen.
Kontaktperson: Peter Arvidsson
Mail: peter.arvidsson@spobik.se

Ansökan är löpande och tillsätts efterhand.