Cykelkraft är en av Nordens största återförsäljare av cyklar på nätet, vi är ett gäng passionerade cykelentusiaster som älskar att ge hundra procent service till våra kunder. Vår vision är att bygga långsiktiga relationer med våra kunder och då är kvalitén i vårt kundbemötande ett avgörande steg.
Som en del av vårt team är du ansiktet utåt och representerar Cykelkrafts produkter och varumärke. Som kundservicemedarbetare ansvarar du för att besvara inkommande samtal, mejl och chatt. Du hjälper även kunder att besvara deras frågor via sociala medier.
Som person är du ansvarsfull, flexibel och social. Du ska ha sinne för ordning, vara lättlärd och noggrann. Arbetet kräver även att du har vana av att arbeta i grupp och inte vara rädd för att ta egna initiativ. För att trivas i vår bemanning krävs det att man tycker att det är roligt ta sig an nya arbetsuppgifter och kollegor.
Heltid mån-fre 8-17 tillsvidareanställning (vi söker även visstidsanställning april-okt)
Plats: Södermalm, Stockholm
Start: Omgående
Lön: Enligt överenskommelse
Regina Norbäck