Magazine

Vill du inspireras av cykelkunnigt folk samt få tips på saker som rör cykelvärlden så hittar du det här. Läs det senaste - skrivet av branschens bästa.

Vi söker nya medarbetare till vår kundservice!

Cykelkraft är en av Nordens största återförsäljare av cyklar på nätet, vi är ett gäng passionerade cykelentusiaster som älskar att ge hundra procent service till våra kunder. Vår vision är att bygga långsiktiga relationer med våra kunder och då är kvalitén i vårt kundbemötande ett avgörande steg.

Arbetsuppgifter

Som en del av vårt team är du ansiktet utåt och representerar Cykelkrafts produkter och varumärke. Som kundservicemedarbetare ansvarar du för att besvara inkommande samtal, mejl och chatt. Du hjälper även kunder att besvara deras frågor via sociala medier.

Vem är du?

Som person är du ansvarsfull, flexibel och social. Du ska ha sinne för ordning, vara lättlärd och noggrann. Arbetet kräver även att du har vana av att arbeta i grupp och inte vara rädd för att ta egna initiativ. För att trivas i vår bemanning krävs det att man tycker att det är roligt ta sig an nya arbetsuppgifter och kollegor.

Egenskaper / erfarenheter som vi letar efter hos sökande:

  • Erfarenhet av arbete med cyklar eller intresse för cyklar (meriterande, men inget krav)
  • Datorvana
  • Gillar att jobba i team och har erfarenhet av servicerelaterat yrke
  • Ansvarstagande, positiv och social
  • Trivs med högt tempo
  • Du uttrycker dig väl i både tal och skrift, på såväl svenska som engelska
  • Gymnasiekompetens
  • Arbetat med telefonen som redskap

Anställningsform

Heltid mån-fre 8-17 tillsvidareanställning (vi söker även visstidsanställning april-okt)

Övrig information

Plats: Södermalm, Stockholm

Start: Omgående

Lön: Enligt överenskommelse

Kontaktperson

Regina Norbäck

regina.norback@nordicetail.com